1.Produse
Toate produsele oferite pe site-ul www.dios.ro sunt disponibile pe stoc sau sunt realizate pe baza cerintelor clientilor nostrii.
2.Autentificare
Pentru a fi la curent cu toate ofertele noastre, a beneficia de newsletter si pentru facilitarea cumpararii prduselor, va sugeram autentificarea pe site-ul nostru inainte de a plasa o comanda. Totodata, produsele dorite pot fi comandate de pe site-ul nostru fara a fi necesara autentificarea, insa datele de contact vor trebui introduse pentru fiecare comanda facuta in parte.
3.Comenzi
După ce ati ales produsul sau produsele dorite si ati selectat atributele acestora (model, mărime, culoare, cantitate), apasati butonul "Adauga in Cos". Sectiunea Cos se găsește în colțul dreapta sus și este disponibilă în timpul întregii sesiuni de navigare.
Pentru a finaliza comanda, trebuie să completați datele personale în câmpurile marcate. Nu există o comandă minimă obligatorie.
Toate comenzile plasate în zilele lucrătoare (de luni până vineri) vor fi procesate în ziua urmatoare. După ce plasați comanda, veți primi un email cu detaliile comenzii. Pentru comenzile plasate în weekend sau în zilele de sărbătoare legala, procesarea se va face în decurs a 1-2 zile lucrătoare.
Produsele comandate vor fi predate curierului numai după ce primim confirmarea comenzii din partea dumneavoastră prin apel telefonic, whatsapp sau email la alegerea clientului.
4.Livrare si Anulare
După ce comanda dumneavoastra a fost confirmată pe site-ul nostru, comanda o veti primi în termen de 2-4 zile lucrătoare (in limita stocului disponibil).
Pentru livrarea comenzilor, colaborăm cu diverse companii de curierat de încredere. În ciuda eforturilor noastre, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventuale întârzieri în livrarea produselor cauzate de furnizorii sau curierii pe care îi folosim. Totodată, este important să știți că la orice deteriorare, distrugere sau pierdere survenită în timpul transportului către dumneavoastră, responsabilitatea va apartine firmei de curierat.
Daca te-ai razgindit in privinta comenzii efectuate, ai dreptul să o anulezi. Metoda de anulare se efectuaza prin email la [email protected] sau prin serviciu de WhatsApp al site-ului.
Din păcate, nu mai poți anula comanda dacă a fost creat AWB-ul (document de transport, care oferă informații despre coletul tău). Dar o poți refuza, când ajunge curierul la tine. Banii îți vor fi returnați în funcție de metoda de plată prin care ai achitat in deursul a 14 zile lucrătoare din momentul primirii confirmării de anulare, conform legislatiei in vigoare.
5. Returnare Produse
Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Procedura de returnare a produselor presupune utilizarea serviciului de curierat, costurile returului urmând să fie suportate de către cumpărător. Restituirea sumei achitate se va efectua prin transfer bancar, în maxim 10 zile de la primirea coletului de retur.
Vă rugăm să rețineți că produsele personalizate nu pot fi returnate, deoarece sunt confecționate conform cerințelor dumneavoastră specifice și în consecință, nu pot fi re-vândute.
În cazul produselor achiziționate în cadrul unei promoții (la prețuri reduse față de prețul obișnuit), schimbul acestora cu o altă mărime decât cea achiziționată inițial poate implica costuri suplimentare, reprezentând diferența dintre prețul integral al produsului și prețul achitat de către client. Aceasta se aplică în situația în care mărimea dorită pentru schimb nu se regăsește și ea în cadrul promoției.
ATENTIE ! Returnarea produselor trebuie efectuată în termen de maxim 14 zile de la primirea comenzii plasate pe site-ul nostru. Produsele trebuie să se afle în ambalajul lor original, să fie însoțite de toate etichetele, să nu fi fost utilizate / purtate sau spălate și să nu prezinte nicio deteriorare. Toate cheltuielile legate de returnarea produselor vor fi suportate de către cumpărător.
6.Confidentialitate
Ne asumam responsabilitatea de a gestiona cu grija datele dumneavoastra cu caracter personal si de a nu le furniza catre terte parti
7.Obligatii si Responsabilitati
Conform legislatiei in viguare, magazinul nostru nu isi asuma nicio raspundere in ceea ce priveste :
- intarzierile in livrare cauzate de furnizor, curier sau alte circumstante, cum ar fi : furnizarea incorecta a datelor de livrare de catre client sau neconfirmarea la timp a comenzii
- deteriorarile sau pierderile produselor survenite in timpul transportului catre destinatar
- inconvenientele care pot afecta accesul in magazinul nostru, cauzate de furnizorul de servicii de internet (ISP) sau alti factori ce nu depind de noi
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in orice moment al procesarii ei, din diferite motive, printre care :
- produsul comandat nu este disponibil in stoc
- identificarea erorilor in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau oferte promotionale etc.
8.Dispozitii finale
Ne rezervam dreptul de a produce orice modificare asupra acestor Termeni si Conditii cat si asupra site-ului, fara a necesita vreo notificare in prealabil a utilizatorilor.